Güler Sabancı'ya evini satmayan adam

yollayan tutbenidüşmeden on Mayıs 07, 2007

image
Taştan yapılmış harabe köy evlerinin yanı sıra bu bölgede bulunan zeytinlikleri de satın alan Güler Sabancı'ya evini satmamakta direnen Mahir Fodul, adeta ıssız köyde Robinson hayatı yaşıyor. 65 yaşındaki Fodul, "Sabancılar bana da yerimi almak için teklifte bulundu. Buraya halka açık tesis yapmak istiyorlar. Bir kamyon dolusu dolar verse yine satmam. Burası bana baba yadigarı" dedi.

Bekar yaşayan ve elektriği bulunmayan köyde kuyudan su içen Fodul, "Büyüklerimden bana hatıra olarak kalan bu yeri satmayı hiç düşünmüyorum. Kuzen ve yeğenlerim var. Onlara miras olarak bırakmayı düşünüyorum" şeklinde konuştu.
Köyde bulunan evinin 600 metrekare olduğunu bildiren Fodul, 700 adet de zeytin ağacı bulunduğunu, bahçesinde yetiştirdiği sebzelerle geçindiğini, zaman zaman Alibey Adası'na indiğini anlattı.

0 dediki: