Tozlu Kafes

yollayan tutbenidüşmeden on Eylül 21, 2007

Tozlu Kafes

Merhaba vefasızım
Göçmen kuşların dünyasından
Hoş geldin tozlu kafesime.
Geleceğini bilseydim
Etrafa saçılmış düş kırıklarımı toplardım
Kusura bakma
Dağınık tümcelerle karşıladım seni.
Dikkat et!
Düş kırıklarım ayağına batmasın
Terliklerimi sana vereyim
Ben alıştım bu acılara
Sen dayanamazsın.

Mâzur gör kekeleyen sözlerimi
Dedim ya,
Tümcelerim düş kırıklarım,
Ortalık darmadağınık…

Neden geldiğini bilmiyorum
Ama gözlerin yetiyor anlamaya
Ve anladığım kadarıyla
Bıraktığın beni istiyorsun.
Keşke bulabilseydin
Keşke kalabilseydim öylece.
Simdi söyleyecek söz bulamıyorum
Nerden başlasam bilmiyorum
Oysa bildiğini sanıyordum…

Haberin yok mu?
Yokluğunla evlendim!

Göksel YANLAR

5 dediki:

Adsız dedi ki...

Süper bir şiir paylaşımın için sonsuz teşekkürlerrrrrrrr

Adsız dedi ki...

bir çok şiire ilham olacak bir şiir tek kelime ile harkulade bir şiir.paylaşan arkadaşın paylaşımına ve Göksel Yanlar'ın kalemine yüreğine sağlık

tutbenidüşmeden dedi ki...

teşekkürler yorumlarınız için.

Adsız dedi ki...

offff ya olay bitmiştir bu şiirin ardından yorum yapmak mümkün değil

Adsız dedi ki...

bu nasıl bir şiirdir nasıl bir finaldir böyle.resmen kilitlendim kaldım.beğenimi anlatacak hiç bir ifade bulamıyorum.paylaşım için çok ama çok teşekkür ederim.